22 November 2011

Dikhianati? Siapa boleh terima..

"How could you..."
"Pergh, geram gila nak mati."
"Serius, orang dah percaya gila kat dia, senangnya dia buat kita macam ini"

Ni semua ayat korang kalau korang rasa dikhianati, kan?
Actually, soofiyah buat post ni sebab soofiyah tengah menanggung perasaan geram giler tahap gaban!
Ish, sabar sabar.. Nasib baik masih ada iman..
Kalau tak ada dah lama aku campak notebook aku nih (Aku juga yang susah)

Ok, actually soofiyah ada terbaca article tentang Merasa Dikhinati?..
And soofiyah terjumpa satu statement


Anda mungkin orang yang sangat menghargai persahabatan.

Am I? Haha
Nak bangga sekejap..



Okey, para pembaca sekalian.. Ain soofiyah nak keluarkan statement ni

Saya kalau dah sayang dia, saya jaga dia betul-betul..
Saya akan bagi kepercayaan 100% pada dia
Tapi kalau korang sakitkan hati saya,
Satu amaran untuk korang
'Jangan sampai saya keluarkan perkataan yang tak sepatutnya'

Perkataan yang tak sepatutnya?
Dah berapa orang dah kena perkataan yang tak sepatutnya tuh?
Ermm.. jap soofiyah kira
67..68..69..

Erm... Haha ok..
Honestly, dengan orang yang soofiyah sayang Soofiyah tak pernah lagi
So, jangan jadikan anda orang yang pertama kena ... ^_^






No comments:

Post a Comment

Awak comment saya sayang.. =)