08 December 2011

Bergaduh sebab K-pop? alahai....

Soofiyah rasa semua orang dah tahu kan cerita Amira Afiqah kann..
kan? kan?
Heboh, satu Malaysia kes dia kutuk K-Pop
Adoyai.. Pelik-pelik ajelah..

*kesian budak ni kena fitnah

Someones use my picture. Blog ini bukan milik saya. Seseorang yang tak bertanggungjawab mungkin musuh saya atau rakan baik saya telah mengkihianati saya. Saya teraniaya. Harap maklum. Please help me report this page. Thanks. I will ake police report tonight with my parents
Hah, kan dah keluar kenyataan daripada dia.


OK, just nak inform yang budak ni kena fitnah..
Tak tahu kesahihan dia takat mana
Tapi soofiyah apa yang soofiyah nak bagitahu
soofiyah benci gila manusia yang suka maki orang... Ok?
And manusia yang suka cari publisiti murahan.. Oh, tolonglah faham..


Kepada Amirah Afiqah,
Di sini saya mewakili peminat-peminat kpop yang lain ingin menyusun 20 jari kami (termasuk jari kaki) ingin meminta maaf atas keterlanjuran sahabat-sahabat kami kerana telah menjatuhkan nama baik sauidari. Setelah menyedari kesilapan kami, kami amat kesal kerana rupa-rupanya ada pihak yang tidak bertanggungjawab menggunakan nama dan gambar saudari atas tujuan menjatuhkan saudari. kami berharap agar pihak tersebut segera mengaku kesalahannya. Disebabkan ketidakmatangan kami, saudari dijadikan bahan fitnah. Peminat kpop ingin memnita maaf sekali lagi. :[ kami sebenarnya tak suka orang memaki Kpop seperti menggelarkan mereka "pondan", "lembut", "tak pandai menyanyi", "miming" dan sebagainya. Masyarakat sering memandang serong ke atas kami yang minat kpop ini. kami juga ada perasaan. kami ada hak untuk minat kpop seperti mana orang lain meminati artis-artis lain sperti greyson Chance, Bieber dan Cody Simpson [sya minat cody Simpson ♥] Oleh itu, kami benar-beenar ingin meminta maaf :] kami berharap agar saudari memaafkan kami. #tangan didada, mata ke atas#

Yang benar,
Peminat kpop ♥ (Infinite & 2ne1 dihati)

kan dah keluar surat minta maaf.. =D
And soofiyah nak terbaca 1 entri pasal adik Amira Afiqah


And korang renung-renungkanlah, sebab soofiyah yang baca pun tersentap..
Kalau anda bijak, muhasabahlah diri..

p/s: 1-Jeles juga dengan dia ni, muda2d ah famouus.. hehe
2-Blog bukan tempat untuk memaki orang.. maklum...




No comments:

Post a Comment

Awak comment saya sayang.. =)